service

tuuut tut tut tuuuuut tut tut....
hur länge ska man behöva sitta i telefonkö?
jag vet, jag har själv jobbat på kundtjänst och vet hur stressigt och frustrerande det är och att det tar tid. arga kunder som har suttit i kö länge. men de har iallafall musik (om än dålig) att lyssna på. det är annat än vad jag har. 
tuuut tut tut tuuuut tut tut....
nä, nu efter 55 minuter börjar jag tröttna. suck. 
om jag går på toa nu, så kommer jag säkert fram. brukar det inte vara så?  
jag sitter här...en liten stund till.
samtidigt som jag blir mer o mer frustrerad tycker jag synd om den som jobbar häcken av sig för att ta mitt samtal.
men nu.....!?! vad hände?
de fina (inte) tuut tut tuuuut - ljuden tystnade. men nej, det var ingen i andra änden. bortkopplad? tröttnade telefonen? kom inte ens tillbaka till växeln som kopplat mig. vad är detta? - vissa kallar det service, det gör inte jag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback