Ny dag

Nu har jag nog träffat alla utom 2 som jag delar kök med...tror jag. Eller, alla utom 1 är det nog.
Det är en salig blandning av nationaliteter.

Joss får mina dagar att gå. Vad skulle jag göra utan dig?
Suttit och skrivit på ett grupparbete i kväll - på distans - med en som bor i Varberg. Sånt funkar ju också.
Jag har i allafall varit duktig - tycker jag. Hoppas det funkar såhär.

På torsdag åker jag hem. Jag längtar. Mycket. Men på söndag ska jag ju tillbaka hit igen. Men det blir säkert bra med tiden. Hoppas jag.

På fredag ska jag upp med uppsatsen - NERVÖS. Hoppas det går bra - så jag inte får allt för mycket att göra. Det känns som jag lagt uppsatsen åt sidan nu när kurserna dragit igång här nere. Men...det löser sig väl det med hoppas jag.

Nu ska jag lägga mig...läsa uppsatsen som jag ska opponera på.
I morgon är en ny dag...

En dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Sorry om jag väckte dig när jag ringde dig nyss. Börjar min praktik idag eftersom min handledare har varit utomlands, känns lite nervöst men jag tror det blir bra. Förstår att allt känns pirrigt för dig som har flyttat, om nån vecka trivs du säkert jättebra. Bara att du ringer om du vill prata av dig :) Och opponeringen behöver du inte vara det minsta nervös för - inte alls lika farligt som det låter. Tänk på det som ett vanligt litet seminarie, där ni ska prata om era olika arbeten. Min uppsats är på tryckning nu. Sköt om dig! /A

2008-01-23 @ 08:56:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711
Postat av: Emelie

hej!räkna dock med revidering på uppsatsen!typ alla som gått upp hittills här har fått revidering.som vi har en vecka på oss ändra. Men inga större grejer i allafall!ska vara klar på fredag vi, sen blir det skönt att lämna den bakom sig!kram

2008-01-23 @ 11:41:44
URL: http://emlis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback