Grattis på födelsedagen

Min födelsedag kommer att tillbringas på Karlstad Universitet...
...jag har fått tid för examinering. Jag ska gå upp med uppsatsen nästa fredag - på min födelsedag.
Grattis till mig. Hoppas att det blir en bra födelsedag - dvs. att jag inte får allt för mkt dålig kritik på det jag gjort.
Återstår att se. Det sista pillet ska göras idag, och sedan är jag KLAR! Gött.

För att fira att slutet är nära fikade jag med L efter handledning. Även hon har fått tid för examinering nu.
Härligt härligt. Så det blir hemfärd från Gbg redan på tors nästa vecka. (har inte flyttat till Gbg än)
Fick sällskap på bussen hem av S och T. Trevligt det.

Nä, nu mat, sen plugg, sen dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback