wellness mässa

Skrev ju igår att jag troligtvis skulle vara länge på Wellness mässan idag...och ja...jag var nog där längst av alla. Förutom utställarna förståss. Jag utnyttjade min fribiljett som jag fick av M till fullo. Kom dit vid 12.30 och gick inte därifrån förrän de stängde klockan 18.00. Inga problem att vara där så länge..hann inte med allt iallafall. Massagestolar, massagekuddar, handpeeling, solterapi, bmi och fettprocent mätning och håranalys var några av de grejer jag testade. Sen så drack jag hälsodrinkar, proteindrinkar, åt proteinbars, åt massa olika chokladsorter, nötter, äppelchips med och utan kanel, torkade frukter (honung, mango, ananas, papaya, jordgubbar, fikon m.m.), äpplen i mängder, drack grönt te m.m. Det fanns att göra med andra ord. Wellness i allra högsta grad, jag trivdes som firren.

Kommentarer
Postat av: annnnnnnna

Gud vad härligt de låter. Lyx lyx.
Ja tack så mycket =)
Absolut det låter bra de.

2008-02-29 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback