Thai Smile

Idag var jag uppe i ett lyxigt rum i Gothia Towers. Det är inte jag som bor där...med M gör. Var där på en snabb visit innan vi gick till Thai Smile och köpte med oss lite mat. Sen gick vi hem och åt i mitt lilla krypin (som M inte sett förut). Mycket trevligt och mycket gott. Mycket var ordet - nu har jag matlådor till 2 luncher. Tackar tackar! 

Tog en promenad och följde M 'hem' - riktigt skönt ute. I morgon ska jag hälsa på M när hon jobbar...på Wellness mässan (på Svenska Mässan). Gissa vem som har fribiljett =) Har hört talas om riktigt sköna massagestolar etc. som man får prova. Tur att jag inte har några föreläsningar i morgon, jag lär vara på mässan ett bra tag.  

Kommentarer
Postat av: annapanna

okok.. ja men då lär de ju hinnas med.. jag är ledig på fredag.. ok.. låter ju inte hel fel. Vore jag du skulle jag bo i götet. fast de e klart om man inte har jobb så är de ju inte så kul.. får hålla tummarna för att du får nått..
jag har fått två jag =) torpet och sjöbacken. Ska ta sjöbacken. Ska söka ett till som larmoperatör. tar nog de hellst om jag får det. =)
Har sagt upp min lägenhet så jag flyttar hem i maj
:( puss&kram

2008-02-29 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback