Singin' in the rain

Singin' in the rain, är väl inte riktigt vad jag gör...men jag lyssnar på musik och jag har gummistövlar på mig och ibland sjunger jag med till musiken. Det har regnat här i Göteborg varje dag sedan jag flyttade hit. Så igår beslöt jag mig för att köpa ett par gummistövlar. Tänkte att det behövs väl om man ska bo här. Och alla som känner mig vet jag helst inte tar på mig ett par gummistövlar - har nog alltid haft något emot sånna. Men, nu har jag ett par och gissa vad...i dag skiner solen. Alla människor står med näsan i vädret, vantar och halsduk åkte av. Och ja...här sitter jag med mina gummistövlar...


Kommentarer
Postat av: Joss

Hihi cute. Men det var SNYGGA stövlar, som inte ser ut som stövlar om man inte vill och kavlar upp byxbenen. ;)

2008-02-07 @ 15:11:26
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback