Grattis A

Det rullar på..mycket att göra hela tiden. Men snart ska jag ta lite ledigt. Eller ja..ledigt o ledigt. Ska till Gran Canaria på tisdag - 1 vecka. Ska bli skönt, men måste plugga där - skicka in hemtenta osv. Missar några föreläsningar...kommer få komplettera, men det är det värt. Får ju vara i solen ett par dagar. Det ser ja fram emot.
Så det bär av hemmåt redan på fredag. Ska dansa lördag och söndag...som jag har längtat. O så blir det kalas på lördag också...ska köpa present till den lilla grabben i morron tänkte jag.

A: Jag vet att jag skrev o grattade dig nyss, men jag gör det här också. Vilken underbar nyhet vännen! Å, så roligt med en liten bebis! Tusen grattiskramar!

J: Kom tillbaka! Jag saknar dig här. Din lgh finns kvar. Vilken tur va? Ska titta till den innan jag åker hem på fredag. Så får vi hoppas att den står kvar när jag kommer tillbaka också.

Kommentarer
Postat av: Joss

Puuh, vilken tur att den står kvar! :) Mm, hoppas att det har kommit ngn rolig post som du kan ta med dig hem till mig. ;)

2008-02-13 @ 10:24:45
URL: http://missmountain.blogg.se
Postat av: Måsbarnet

Hej kära C! Tack för gratulationen i din blogg. Vad härligt att du får några dagar på sköna Gran Canaria :) Det är du värd! Jag & familjen åker till Lanzarote om två veckor *längtar*. Stor kram

2008-02-16 @ 13:28:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback