Beautysleep

Efter två regniga dagar kom solen. Det var väl en himlans tur det - hade ju varit tråkigt att åka tillbaka till Sverige precis lika blek som när man åkte. Men nu blev det två soliga dagar innan hemfärd trots allt. Tur det.
Hemfärden var lång. Försenat plan, mellanlandning pga att personalen skulle bytas ut för att de hade jobbat för länge...ujujuj. Det blev väl en 4,5 timme försenat...så de få timmar jag skulle få sova blev ännu färre. Sov i Sthlm i natt...hos brorsan och M. Kom väl till honom efter 01.00 någon gång, och sov gjorde jag nog vid 02.30 (efter lite kvällsmat och ompackning)...04.30 ringde alarmet...upp och hoppa. Taxin kom vid 05.20 och 06.00 satt jag på tåget. 08.54 var jag framme i Gbg. Tåg spårvagnen till Joss lgh (som jag är barnvakt åt) och dumpade mina FYRA väskor. Klockan 10.00 satt jag på lektion. Nu är klockan 22.34 och jag är trött. Har inte sovit något på eftermiddan heller. Ingen beautysleep här inte. I morron ska jag på en sommar- /extrajobbsmässa med H innan lektionen. Har skrivit ett CV nu...så får väl se hur det går, om man får tillfälle att råka lämna sitt CV någonstans. M är här i Gbg...ska träffa henne i morron. Så ska jag gå på mässan (som M stället ut på) också...kanske på fredag. Trevligt att träffa M - blev ju lite som hastigast i natt =) haha.

I morgon är det 'Maria-dagen'. Det skulle gå fortare att skriva de som inte har namnsdag än de som har det...
Grattis till alla + mig själv =) ... i morron får jag äntligen öppna kuvertet av mamma som det står "får öppnas på Maria-dagen" på.

Nepp....dags för beautysleep.

Kommentarer
Postat av: Joss

Välkommen hem my dear! Så himla trygg min lgh kan känna sig som har en sån bar barnvakt! :) Bra, bra att du tar hem min post - såg kuverten spännande ut? Hur mår Gbg? Är allt sig likt? Nu ska jag jobba lite. Hörs!! Puss tuss

2008-02-28 @ 10:18:13
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback