Som i en film

När jag kom hem från jobbet ikväll kom jag mitt i en filminspelning. De håller på att filma utanför våran port...ska tydligen hålla på hela natten, till 5-6. Fanns en lapp på dörren ang. detta. Coolt. Menar, det är en seriös film, en riktig filminspelning. Stod och tittade ett tag...stort inspelningsteam, massa "poliser" (både riktiga och skådisar skulle jag tro) som sprang runt och helt plötsligt så brann det lite. Mycket häftigt att se faktiskt.

Det är uppföljaren till Noll tolerans, Livvakterna och Den tredje vågen som spelas in. Den måste jag se! - Fast jag har inte sett någon av de andra tre...men iallafall.  

Jag ska nog gå ut en sväng till, se till så de sköter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback