våran jord är inte stor

Världen är allt bra liten. Nästan dagligen den senaste tiden har jag märkt av hur liten den är - det är inte klokt. Det verkar nästan som att alla känner alla. Folk dyker upp här och var. Senaste grejen dök upp för 2 minuter sedan när jag kollade mailen...fast det är iofs inte 100% säkert, men...jag tror nästan det. Det är konstigt, det är det minsann. Men kul!



Jag anar en kommentar från Joss... :) hon önskar nog att jag skulle precisserat mig lite mer. Har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Joss

Hahahhahaha! Det verkar som du känner mig! Du har helt RÄTT! Snälla, jag som är sååå nyfiken - gör inte så här mot mig!

2008-04-25 @ 17:34:11
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback