vad händer?

Idag åkte drilltjejerna till Danmark. Var o kollade på träningen igår, så kul! Hoppas ni får det skojigt. Saknar drillen och alla tjejerna och H!! Body Jamen va kul, S ville att jag skulle flytta hem igen :) Känns kul att höra sådant.

Jag vet ju inte riktigt vad som händer framöver. Kandidatexamen i Medie- och kommunikationsvetenskap om några veckor...hur låter det? Det låter som jag vore gammal, men sååå gammal är jag faktiskt inte. Eller? Har ju lyckats få 2 jobb, eller ja 3 - men ett tackade jag nej till. Gick ju inte riktigt att jobba heltid och plugga samtidigt. De andra två är extrajobb mer, men det är ju bra...så det blir väl det i sommar. Får se hur mycket uppdrag o så som finns. Jag har ju inte riktigt börjat på något av jobben än. Det ena börjar på allvar på måndag och det andra har jag första dagen den 12e maj. Så det blir endel dubbelt med heltid i skolan, men det får fixa sig. Det ena jobbet är ca 2-3 kvällar i veckan och det andra är på uppdrag, så det kan vara väldigt olika när det blir - men det är heldagar. Men vad händer i höst då? Jag har sökt magisterkurser, får väl se om det blir det. Kanske. Annars måste jag ju hitta något jobb...o då får jag inte ha kvar lägenheten. Så så är det. Ganska snurrigt. 

Men nu är jag som sagt hemma i Kga. Skönt. Precis varit o klippt mig - lite billigare här hemma (på vissa ställen iaf). I morgon är det schlager-dag på stan. Då ska jag väl se till att vara där. Måste bli klar med tentan innan dess dock. Man får ju inte missa Charlotte Perrelli m fl. på torget när det är gratis. Det är ju inte varje dag något sånt händer. Spec inte här!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback