Typiskt

Det är tokigt vad man får krångla när det är någon som gör fel. Har suttit i telefonköer hela fm för att få till detta. Hoppas det löser sig nu. Krånglet har dock gjort att jag missat en dansuppvisning som var nu på fm. Typiskt.

Idag är det DANSENS DAG!! Ska väl bege mig ut, se om jag hittar någon dansuppvisning någon annanstans. Det finns massor ikväll, men då jobbar jag. Så typiskt. Annars får jag väl ställa mig och dansa någonstans själv. Skulle va kul, men vet inte riktigt om jag vågar. Kanske ska ställa mig hos den dragspelande gubben i 'snusktunneln', eller kanske inte.

Inställda lektioner idag, så ska nog ta en liten promenad i solen. Det blir en snabbis på stan med Joss sen innan jobbet.

Jag har varit hemma ett tag, o nu när jag kommer så åker Joss. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback