tönt

Nu var det klart. Glasögonen är beställda.
För er som sett de jag valde mellan - det blev de bruna.
Hon som jobbade där kanske inte var den mest vänliga människa jag träffat. Fel forum för henne tycker jag. Haha, hon var så 'konstig' så Joss ville inte beställa tid hos dem, pga henne. Kul tycker jag, 

Jobbat idag också..eller...gick bredvid, så jobbade väl inte 'på riktigt'. Men ändå. Hoppas det blir bra.
'KGA invaderar stället'. 

Gick en sväng i morse när jag kom från Academic Work...gick förbi ett jätteroligt hus. Det såg ut som en boll - en 'mini-globen'. Super härligt väder idag. Jag o Joss satt utanför Nordstan och solade. Folk tyckte väl att vi såg väldigt trevliga ut, för inom loppet på 5 min kom två personer och frågade efter hjälp att hitta. 


'Det är roligare att er ut som en tönt än som en sekreterare' - så sant som det är sagt.

I morron åker jag hem till Kga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback