som tuppen

Idag har jag o Joss varit SÅ duktiga. Vi har bockat av 10 saker var idag på våra 'to do-listor'. "Stolt som tuppen" - båda två. 

Fast vi har inte bara gjort 'måsten' idag...vi har lunchat på Thairestaurang - Buffé - så vi var mätta i timmar efteråt. Stått/suttit i solen och slappat vid två olika tillfällen...o så har vi poweryogat. Våren har kommit till stan! Precis innan yogan skulle börja sa jag: "oo, jag är fortfarande jättemätt" - Joss instämde. Precis efter yogan sa jag: "jag är hungrig" - Joss instämde. Hur kan man gå från riktigt mätt till riktigt hungrig genom att andas och stå i 'hunden', 'kobran', 'plankan', 'krigare' och allt vad det är? Skumt, men så är det.

Kommentarer
Postat av: Joss

Ja, haha - det är underligt det där med mat! :)

2008-04-09 @ 18:06:22
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback