Kroken

Tjejen som jobbar på Kroken blir lika glad varje gång jag kommer. Stackars tjej, kan inte ha mycket att göra. Jag har aldrig sett någon annan där. Och eftersom hon blir så glad varje gång jag kommer, så kanske det bara är jag som handlar där. Tragiskt...jag har bara varit där 4 gånger (på 3,5 månad).  

Jag har skrivit ganska duktigt idag faktiskt - men det är mycket kvar. Får se till att köra ett ryck i morron också, hoppas på att få gjort så mycket som möjligt. Men det är svårt.

Första utslagningen på SYTYCD idag, blev väl inte riktigt som jag hade hoppats, men nästan. Jag kommer sitta klistrad nästa avsnitt också...och nästa, och nästa...

Var på stan kankse 5-10 minuter igår, såg massa snygga kläder. Inte så konstigt, det mesta är ju snyggt. Men, jag körde 'se men inte röra' principen. A kommer ju i morgon, så jag anar att lördagen går åt till massa 'se och röra' :)

Dags för sängen...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback