Jobb

Nu har jag dem i min hand. Nä nu ljög jag, jag har dem på näsan. Glasögonen alltså. Hämtade dem idag. Känns lite konstigt, har ju aldrig haft glasögon förut.

Har pratat med Joss i tfn, hon ska träna Pilates nu - utan mig. Vill också. Men nä, jag ska jobba. Snart. Första dagen. Nervöst. Jag är så trött. Lång dag i skolan...och sen kväll igår. Gick inte och la mig när jag skulle. Gick upp i köket och där var de 7 grannanrna (inte dvärgarna som man kanske kunnat tro) - L bjöd på franska ostar osv. o K på sushi. M ska flytta från oss i morron, så det var lite hejdå för honom. Så, det blev lite senare än jag tänkt. Men men. Sova kan man göra någon annan gång.

Nu ska jag o mina brillor åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Joss

Precis - du har helt rätt inställning, sova kan man ju göra ngn annan gång. :)

Pilates var kul, och tuff, hon körde stenhårt med oss, så det var synd att du inte vara med.
Men men, du tjänar ju storkovan istället! :)

2008-04-28 @ 21:00:23
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback