Duktig

Idag har jag varit duktig.
- Skickat in organisationstentan
- Hämtat ut och betalat för tryckningen av C-uppsatsen. 422:- Inte klokt. Men det känns skönt att ha den i handen nu, tryckt. Har lämnat in några ex. till handledaren, så nu är det bara att vänta på betyg. Har med andra ord varit i Karlstad idag.
- I Karlstad passade jag på att intervjua P som är Informatör på KAU. Detta blir underlag till nästa hemtenta.
Är jag inte duktug så säg. Gick på stan en timme i Karlstad också, köpte en scarf. Tyvärr så vart besöket i Karlstad så hastigt påkommet, så varken L eller A hade tid att träffas för en fika (inte så konstigt med tanke på att jag hörde av mig till dem först idag). Men, så synd. Det får bli nästa gång. Det var ju så länge sen vi sågs. Mötte dock M som helt plötsligt kom ut ur hissen på KAU. Dock hann vi inte prata eftersom jag då var mitt uppe i intervjun med P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback