dans

Fick ett så fint välkomnande på Body Jamen i måndags. S (tränaren) har saknat mig :)
Annat än gymmet i Gbg, där märker de inte om man är borta, där vet de ju inte vad man heter.
Så ikväll blir det Body Jam igen...sista på ett tag. De har ju försjuttsingen inte tagit sitt förnuft till fånga o ha det i på gymmet i Gbg. Dumt, dumt.

Idag blir det ett besök på drillen också. Saknar dem. O i morron blir det ett besök på dansen. Saknar dem också...något tokigt. Synd att N och E inte kommer vara där...det var ju så länge sedan. Kommer inte kunna åka hem till musikalshowen, o troligen inte rising stars heller. Vågar inte, det är grupparbeten i skolan, och det är svårt att göra på distans. Får se om jag kanske kan få vara med på något på nationaldagen. Skulle vara så roligt. Men som sagt, hinner ju inte hit o träna, så det blir väl i så fall ensamträning i Gbg, men det gick ju ganska bra till restaurantshowen så :) Maybe. Det skulle iallafall vara underbart kul. Men jag har ju inte dansat några av 'våra' danser på jättelänge. We'll see.

Snart ska jag på lunchdate med mamma på Paris. Det var inte igår man var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback