check

Idag har jag bockat av några saker på min "to do-list". Dock inte så många som jag hade hoppats på. I morgon ska jag få bocka av några fler hade jag tänkt. O på onsdag några till...check, check, check.  

Sen är det ju det där med pluggandet. Måste komma in i skrivandet. Arbetet ska vara klart nästa tisdag och redovisas både skriftligt och muntligt. Jag har iallafall gjort intervjun, det är ju en mycket bra början. Idag har jag hämtat böcker som jag beställt, så nu kan jag börja läsa också. Men måste vara klar så långt som möjligt på fredag...för då kommer A. Tänker med andra ord INTE sitta i helgen. Men det är svårt - hoppas jag får lite idéhjälp på lektionen i morron. Vill kunna säga 'check' här också.

Åh, vad jag vill veta betygen på de sista uppgifterna i förra kursen. Det avgör ju betygen på hela kursen. Hoppas inte det blir några kompletteringar. Så tråkigt när man börjat ny kurs med massa nya grejer och sen behöva gå tillbaka till gamalt. Sånt är surt.

Igår var det BodyBalance, idag Pilates och i morron blir det PowerYoga. Ujujuj vad jag kommer bli smidig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback