värme

det börjar lida mot sitt slut.
börjar bli klar. men att känna sig nöjd..? knappast.
kanske ingenting som jag får räkna med denna gång.
suck.

ska träna sen. bli på lite bättre humör.
fira att essän ska lämnas in i morron och att jag aldrig mer behöver jobba på den.
om jag inte får U på den förståss.



det är höst nu. regnigt och kallt. fryser - inomhus.
kollade på youtube förut. på klipp som någon lagt ut från nelly furtado konserten i albufeira.
då vart det lite bättre. den 27 juli var det som jag satt där.
speciell känsla att se och lyssna på det igen. då var det varmt och skönt.
personen som filmat några av klippen tänkte nog inte på att ljudupptagningen är ganska bra om man sjunger 2 cm från kameran. ibland överröstar han nelly, och han sjunger inte jätte bra. men det gör inget.
han var där, och det var jag också.
vill tillbaka till portugal, vill gå på nelly furtado konserten igen. vill ha värme och sol.
men det dröjer väl.



emma hade en lista på roliga uttryck...kan jag få den? vi skrattade åt dem igår.
var de så roliga som jag minns? vi hade dansat i flera timmar då och var ganska trötta.
var de så roliga som jag minns? jag hoppas det. just nu kommer jag bara ihåg ett:

"man ska inte kasta spjut i radhus"

tänk på det nästa gång tanken faller in. det är nog inte så lyckat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir bra ska du se! Skönt att vi aldrig mer ska ha en föreläsning i kmmunikationsteori! Vi borde verkligen fira. När börjar vi imorn och var ska vi va? :/

2007-09-30 @ 19:51:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback