välkommen tillbaka

Har fått kort hår...och luggen har äntligen kommit tillbaka. Har saknat den.
Ja det var ju inte riktigt så att jag vaknade i morse o plötsligt hade håret blivit kort, men nästan. Lät frisören göra lite som hon ville. Det var nästan 2 dm långa hårslingor som ramlade ner på golvet.

Dröjer väl lite tills man vänjer sig. Men luggen är på rätt plats. Välkommen tillbaka kära lugg.



Jahopp..så nu kanske man ska fortsätta på forskningsessän då....suck. inte lätt inte. Men som tur var så vet jag att jag inte är ensam. Anna o Marcus, det är bra att vi är i samma situation. Peppar varandra. Annars vette tusan om jag kommit någon vart. men på måndag...ska det va klart o då börjar ny kurs. Hoppas den blir lättare/roligare än denna. Återstår väl att se.



Vädergudarna verkar inte vara på vår sida tjejer. Det ska regna i morron. Att dansa på stan i linne o 3/4 byxor...hmm...inte så lockande. Men men...vad gör man inte =D kommer säkert bli kul ändå...det är det ju jämt!



Joss, hur gick det med Bobban??

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! nej det har inte gått nå vidare bra med essän. Har många, många, många ord kvar att skriva. Får fortsätta med den imorn. Lycka till med dansuppvisningen :) kram

2007-09-28 @ 21:12:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711
Postat av: Malin

Hur blev håret? vavavva..lägg upp bild så jag får se :D oj vad nyfiken jag blev nu :P

2007-09-29 @ 08:04:59
Postat av: Joss

Vad gullig du är som tänkte på mig. Det var kanske därför det gick så bra! =) Tyvärr blir det nog inte lika lätt att skriva - får endast skriva 3500 tkn, jag skulle kunna skriva en hel bok känns det som. Ladda upp en bild hörru, vill se hur du blev i håret. =) Lycka till med dansen! Jepp, tre veckor kvar - längtar! Puss tuss

2007-09-29 @ 09:40:59
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback