Update

Idéerna flödar...visionerna är det inget som helst fel på. Men klarar vi av att genomföra det?
Det är frågan. Imorrn ska vi spåna vidare och för hoppningsvis komma en bra bit påväg.

I torsdags blev alla "Fame-are" bjudna av E på Pelle Svanslös. Mucho trevligt. Hade tänkt att gå på den i morron, men har hört att det är slutsålt, så det var ju tur att E är så snäll. =)

Igår var det Örebro som gällde. Var på IKEA - shoppade lite. O så blev det ett par bruna stövlar på Skopunkten..=) Sen så gick jag och M till J, M och lilla M. Middag, mys, snack, vuxensaft och GP. =D (Vuxensaft = FUN light Grape.....riktigt god!) Senare på kvällen hjälpte jag M i garderoben på Wickan.

Imorse åkte jag, M och K till Karlstad - dansfestival. Kollade på streetshow i Mitt i City. Då kom E dit också. Sen vart det en tur på stan i Karlstad - shopping. *Svarta jeans *Grå T-shirt *Svart/brun cardigan *Röd/grå tröja *Väska *2 stjärnpins *Rutig mobilstrumpa =) Jag som inte skulle ha något. Sen så hittade vi M i en provhytt på Gina Tricot. Trevligt...vilket innebar att vi slapp ta bussen hem...det blev bil med M istället =) Najs. 

Ikväll..skulle det vara trevligt att gå på Sahara Hotnights.. har dock inga biljetter..förköpen är slut. Stå å köa halva kvällen? Nae..tror inte det. Är trött. Blir nog till att vara hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback