Olycka

I tisdags vaknade jag innan väckarklockan ringde..4.50. 10 minuter innan jag skulle upp...
Det är inte lätt att gå upp så tidigt. Vill bara sova mer. Sen, samma ritual som vanligt...o till sist satt jag på bussen. Var framme vid skolan 7.45...lektionen skulle börja 8.30. Observera SKULLE. Läraren var sjuk...! Visst, nån gång ska väl det hända - första gången på två år. Men det är lite skillnad för mig som inte bor i Karlstad...resan in/hem tar lite längre tid än för de som bor rakt över gatan...! + att bussarna inte riktigt går som man vill alla gånger. Men...vi hade grupparbete att göra så det gick ok ändå. Sen skämde vi bort oss själva med att äta på restaurang - Teachers. Men men...det var surt - åka in o så är det inget. Olycka.

Hmm...igår var det drill...! Jag brukar slå mig lite. Blåmärken och sånt hör till vanligheten. Då och då går naglarna sönder också. (Snackade jag förräsen om med S i tisdags) Men aldrig har jag slagit sönder en nagel så som igår. Det brukar inte blöda så mkt. Ont gjorde det. Dunk dunk. Sprang runt och försökte hitta plåster...hittade inget - men jag hittade vaktmästar-Micke. Han hade maskeringstejp i bilen. Det fick duga tills jag kom till gymmet - där hade de ordentliga grejer. Så nu springer jag runt med omtejpad tumme och skriker så fort jag nuddar något. Men men..det är sånt som händer. Olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback