Hur stor är chansen?

Hur stor är chansen...
- att det fanns en fjäril inne på teatern?
- att den skulle flyga omkring uppe på scen och bland publiken?
- att den skulle sätta sig på bordet under bröllopet och fånga allas intresse på scen?
- att den skulle skrämma en skådespelare så han nästan ramlade där han flaxade runt?
- att den skulle sätta sig på hennes tröja när hon sjöng den där kärlekslåten?

Chansen är nog inte så stor, men i onsdags hände det när jag var i Karlstad och kollade på "The Wedding Singer". Skådespelarna löste "fjäril-incidenten" strålande. Och ja...fjärilen blev en del av föreställningen, den blev en skådespelare för en dag. Oo...vad jag gillar musikaler. =) Nina...är så bra! Alltså, Nina som spelade Julia (huvudpersonen) i Wedding Singer...och som förövrigt spelade Sofie i Mamma Mia! 

Om någon vecka ska jag på Lord of the Dance...gissa om jag ser fram emot det!?!?!?!?! Sen efter ytterligere någon vecka ska jag på Singing in the Rain! Wiii!!!



Håller på att skriva en essä...om bloggning. Passande. Hade väl varit skoj om man fick skriva fritt, men nu ska det vara kopplat till globalisering och massa teoretiker. Mycket svårt.



I morron är det dags. Äntligen få dansa med N igen. Dock bara för en dag. Men ändå. Ska bli så kul o vi ska hinna göra så mycket! Kommer bli en toppendag!! =) Kanske dags att sova snart då, så blir det imorron fortare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback