Ingenting

Först händer ingenting, och sen händer det lite mer av ingenting och sen ytterligare mer av ingenting...sen så håller det på så, och sen händer allt. Och då menar jag verkligen ALLT. Varför är det så?

Har väntat länge på att just det skulle hända, och nu gjorde det det. Och då var jag tvungen att tacka nej. Det var inte skoj alls. Men det andra var ju före och då tackade jag gladeligen ja till det. Och nu har jag börjat, lovat och planerat in det denna vecka. Och det är ju inte bara jag - vi är ju två - och det funkar!! Kan ju inte avbryta nu. O varför skulle det där andra vara denna vecka? Varför inte nästa? - Då hade det gått mycket bättre! *suck*

Men vad är det här nu då? Det skulle ju bli så bra. Varför?

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Du låter bekymrad gumman :/ Hoppas det är nåt bra :) vad har du gjort idag?

2007-10-08 @ 22:07:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback