Idol

Blir lika sur på Idol varje år - och detta år är tydligen inget undantag.
Jo visst, jag själv gör inget åt det genom att rösta - men ibland undrar man ju hur svenska folket tänker o tycker.
Amerika är bra mycket bättre på det där - syftar både på American Idol och So you think you can dance. Hmm.
Juryn gör det där ganska bra själva tycker jag - mer makt åt dem!! De vet vilka som kan sjunga. Igår hade de 100% rätt. Förstår inte vad han gör i Idol över huvudtaget. Men men.

Var på bio idag - det var jag idag för ett år sedan också. Hmm...går på bio för sällan. Måste bli ändring på det.
Denna helg (v.43) förra året var jag i London. - och då var jag bl a på bio som sagt o mycket mer så klart =)

Inatt får man sova en timme mer! Gött. Glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback