help

varit duktig idag. börjat titta på tentan lite smått.
dock inte tänkt ut vad jag ska skriva c-uppsatsen om. på fredag ska ja g ha skrivit PM1 - så jag måste veta..nu.

det där om att hålla bloggen vid liv och skriva minst 6 gånger per dag - är något som får vänta. lyckats uppdatera 4 gånger idag tror jag...annars brukar det vara 1 i veckan om ens det. fast, 6 per dag är inget som jag kommer sträva efter längre...det höll inte ens en dag.

hmm. nä, nu är det sovdags - ska till karlstad tidigt i morron. ska drömma om c-uppsatser. help! o i morron ska jag hämta ut förra tentan. help! det kändes inte bra när jag lämnade in den! hmm. får väl se vad det står för bokstav längst ner i högra hörnet. help!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback