funderingar

fortsätter att förundras över det där med astro...(se tidigare inlägg)
...det har nämligen hänt igen.

o så undrar jag vart cirkelns början finns...och slut också för den delen.

sen så har jag kommit på att Lifehouse är underbart bra!
(finns det förrästen något ord som heter kommit?)

en till sak som jag kommit på är hur kul det är att längta efter saker (som man vet kommer hända).

sen så undrar jag hur lång tid det ska ta för mig att inse att jag borde ta tag i det o börja plugga så jag kan bli av med det nån gång...fast iofs kan man ju aldrig bl av med det...finns alltid 100 saker att göra. men om man börjar så har man iallafall mindre kvar sen.

så funderar jag på om jag ska köpa en skiva med lifehouse, eller kanske två. youtube duger än så länge...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman. Jag orkar inte! Orkar inte plugga. Ring om du har tråkigt. Eller om du vill peppa mig lite! KRAM

2007-10-22 @ 14:34:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback