Excited

Igår var det en lång, men trevlig dag. Lektion på morronen, blev hämtad direkt från busstation...jobbade till typ 17.30, tio minuter senare fikade jag med Anna..typ till 19.10 eller liknande vid 19.30 var jag hos Malin...o där blev jag kvar. Malin fyllde ju 20. Trevligt trevligt.

Vilken dag det varit idag då!! Lunch på Strandcafét med föräldrar o moster. Beatleskonsert med Liverpool. Mycket bra!! Och sen...Lord of the Dance. Otroliga är vad de är!! Som jag har längtat efter denna dag. O bra blev den! O ännu bättre än förväntat kanske. Det är så kul. Vilken glad nyhet!!! =D I'm so excited!

Vilken helg! O den är inte slut än. Men imorron blir det till att ta det lungt...träna...o plugg (om jag orkar).

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback