done

jepp. nu är det gjort. anmälan till vårens studier har skickats in. då är det bara att vänta, vänta och se. se vad som händer. nått nytt blir det, det är säkert. spännande.

men nu är det nu. och det är ganska mycket just nu. största problemet är val av c-uppsats. måste bestämma mig. måste göra det nu. hjälp mig någon!?

nästa grej. jag måste börja skriva på tentan. orka!? måste. vill inte. ska. orkar inte. måste.

just nu tänker jag på:
- en rolig sak
- en inspirerande sak
- en läskig sak
- en spännande sak
- en jobbig sak
- en förvirrande sak

....det snurrar på ganska bra där uppe.

Kommentarer
Postat av: Joss

Hej hej! Ja, jag var på Lord of the Dance. Helt sanslöst vad duktiga de är. Men jag tyckte det hade räckt med en 'halvlek', kändes som om de bara gjorde samma sak i nästa. VAD är det du pratar om? Nyfiken som tusan!! Och vadå K-stad och Öo också. Du ska ju komma till Gbg och plugga. You have to. Vi ska ju börja dansa här ju, någonstans. Så det så!

2007-10-14 @ 20:59:46
URL: http://missmountain.blogg.se
Postat av: Anna

Ser att du har haft en bra helg :) Har nyss skrivit mitt PM1, men hemtentan har jag inte ens tittat på än.

2007-10-15 @ 13:28:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback