astro

jag tror inte speciellt mycket på horoskop och astro osv.
men det hindrar mig inte från att läsa det.
och det är ju så himla läskigt när man tycker att det stämmer.

ibland läser jag de som kommer dagligen i metro (både det kinesiska och stjärntecken) och de senaste gångerna har jag tyckt att det stämt väldigt bra. läste om astrologi, nummerologi och tarot på facebook - och nog tusan tyckte jag att det stämde också.

för någon minut sedan läste jag astro i VeckoRevyn - och ja, jag tyckte att det stämde också. börjar ju bli läskigt detta. hur kan det vara så? är det så att det inte skulle spela någon roll vad det står? kan man tolka det mesta så att det passar in på ens liv? men...ibland så förstår man väl inte vad som står - det är väl inte alltid man tycker att det stämmer. eller?

så här står det i VR: "Hela första veckan går åt till praktiska uppgifter och planering. Kanske tänker du igenom ett större beslut, som att flytta eller göra en lång resa. Under andra veckan passar du på att träffa vänner, bland annat någon ur ditt förflutna som du inte haft kontakt med på ett tag." 

Kan väl säga som så, jag ser det som att det handlar om tentan, c-uppsatsen och dansshowen som ska planeras - och det måste göras nu. Ja visst, jag sökte utbildningar till våren - och ja, de innebär flytt. Finally, K kommer äntligen hem från Buenos Aires - och ja..det är väl ganska självklart att jag kommer att träffa henne - som jag inte gjort på länge. - Jag tycker att det som står stämmer, och som sagt - det är inte första gången.

Kommentarer
Postat av: Anna

Scary! Jag brukar också hitta horoskop som stämmer. trevlig helg

2007-10-20 @ 14:35:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback