Som ny

En timme låg jag där.
Alldeles ensam i ett mörkt rum.
Nej, helt ensam var jag inte, det fanns någon mer där.
Någon som jag inte kunde se.
Jag hörde ljud från rummet intill.
Jag såg en låga från ett ljus flimra till.
Det luktade något, det luktade annorlunda.
Plötsligt kände jag något mot min hud.
Och sen...minns jag inget förrän en timme senare.
Som en ny människa.

Det var den skönaste skrubbmassagen någonsin...
dock aldrig fått det förut, men ujujuj. Detta var första,
men absolut inte sista gången.
Det var så mysigt med ljus överallt och svag musik
som kom in från rummet intill.
Det luktade gott av alla oljor, ljus och krämer.
Man kunde verkligen slappna av, timmen bara flög förbi,
men det var den skönaste timmen på länge.
Inga tankar, inga måsten. Inget annat än att ligga där och bara njuta.

När jag blir miljonär ska jag vara på SPA ofta.
Det var just det som var det finaste i det hela.
Jag betalade ingenting för det.
Tack syster o bror. Mycket bra present!!
(OBS! Snart är det jul igen)

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Vad underbart det låter! Det var du värd. Haha, vad bra du fick till det med den lilla parentesen i slutet ;)

2007-11-14 @ 15:17:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback