knep och knåp

Sitter här och lyssnar på Lifehouse och knåpar lite på teoriavsnittet i min c-uppsats.
Självförtroendet svajar lite fram och tillbaka - är jag inne på rätt spår? Vilken frågeställning är det jag har egentligen? Kan man göra så här? Kommer jag hinna? Vad gör jag, egentligen? Spyr på allt vad enkäter och teorier heter - inte bra med tanke på att jag har några veckor kvar med uppsatsen - och det värsta har väl inte riktigt börjat än.

Har iallafall fått en handledningstid - så jag hoppas få klart enkäten på onsdag. Det är mitt mål.
Ska på lunchdate med Linn på onsdag efter handledningen. Uppmuntra varandra lite. Blir bra.

Om det är någon som undrar, så är det 35 dagar, 9 timmar, 33 minuter och 50 skunder till jul!

Mycket som ska hinnas med innan dess. Lite panik faktiskt. Många båtar som ska i hamn - så att säga.
Många måsten som ska försvinna!

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Hola! Kul att du har kommit igång med enkäten och allt :) Skulle gärna ha lunchdejtat med dig och Linn på onsdag, men just den dagen ska jag till Örebro för att intervjua två personer. Ska göra första intervjun till uppsatsen imorn :/ ganska nervöst. Vi får se till att träffas snart!

2007-11-19 @ 20:07:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback