Inaff

I helgen som var va jag i Sthlm. Hos H&M. OBS: Hos, inte . Eller jo, på också i och för sig.  
I lördags var jag på Singnin' in the rain på Oscars.....mm..mumma vad jag gillar musikaler.
Är Rennie Mirro och Karl Dyall med så är det ju ett extra PLUS - då vet man vilken kvalité det är på dansnumren.
Ojojoj - "regnmaskiner" - vilken effekt. Rennie Mirro steppandes och sjungandes i regnet. - inte fel någonstans.

Ikväll ska vi på "Inaff" med Raande-Vo.





Jag vet att jag inte står ensam på stranden.
Men än har vi inte gett oss ut.
Det är där ute prövningarna börjar.
Kommer båten att hålla? Kommer jag att orka?
Tänk, om man ändå hade en motorbåt.

Men jag vet att jag har minst en person som kommer och räddar mig om båten börjar ta in vatten eller om någonting annat oförutsagt händer. En person som dragit upp mig ur vattnet förut. Jag har blivit ombedd att använda flytväst, och det ska jag. Det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Även om jag kanske inte kommer känna mig helt säker även om jag har flytväst på mig...

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag har min smurfbåt redo. Alltid.

2007-11-08 @ 21:16:36
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback