Funbeat

Det snöar ute!
Det var inte det jag tänkte säga, men.

Är med på sidan www.funbeat.se - där kan man föra träningsdagbok över vad och hur mycket man tränar osv.
I Oktober tränade jag 3545 minuter - nästan precis 59 timmar - vilken motsvarar lite mer än 2 dygn. Där ser man.
Blir det mer eller mindre i november tro? Återstår att se. Mycket träningar inför showerna nu.

Inaff var grymt. Gav mycket inspiration. Gick tillbaka till danssalen efteråt och dansade STORM - bättre än någonsin! Med släckta lampor - endast mysbelysning, fick man nästan tårar i ögonen ;)






Jag äger många båtar. Kommer jag kunna hålla alla på ytan - samtidigt?
Men visst är det så att jag inte bara kan fokusera på den båt med roligast mål?!
Ingen båt får sjunka. Sjunker en sjunker flera. Det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Hehe, nja. Igår blev den väl nästan färdigbyggd iaf ;) Och nu fösöker jag putta ut den i det stora stora skrämmande havet :D Själv då?

2007-11-13 @ 14:56:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback