sola i regnet

Nu har jag varit hemma några dagar...och visst längtar man tillbaka till värmen.

Gårdagen tillbringades i solen, på stranden med M. Lunch på Strandcafét och sedan mer solande. Idag var jag på stan och sen på stranden och solade (?) med M igen. Det regnade. Men vi låg kvar. Till slut regnade det riktigt ordentligt...och vi låg kvar. Förstår inte varför alla sprang därifrån. Men efter ett tag slöt vi oss till den springade skaran. Det vart blött - men som tur var är det nära hem till M. Eftermiddagen ägnades åt youtube.com - jag o M
 kollade på filmer från Drill-VM, Drill-EM och massa andra drilltävlingar och jag säger bara ujujuj. Vi KANSKE har en bit kvar. =) De övade 9-12 timmar varje dag...sen 3 års ålder. Hehe...jag över 1,5 h i veckan (dock ej uder sommaren) sen jag var 8. Liiiiite skillnad - och det märks (tyvärr).

Snart kommer K hem från London...dock bara några dagar, men iallafall! =D Joss flyttar snart till Gbg och A snart till Kristinehamn.

Imorron blir det Öo - stan, Moster R och IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback