So you think you can dance

J kom förbi i söndags. Mucho trevligt. På söndag blir hon Gbgare och blivande journalist. Är det inte det du sagt hela tiden?? Bli jounalist o flytta till Gbg? Your dreams are coming true. (Tänker du på samma sak som jag J?)

På måndag drar det igång igen...denna gång Medie- och Kommunikationsvetenskap ||| - blir till o skriva C-uppsats i höst. Om vad??? Sen är det bara en termin kvar. Vad ska jag läsa då? Och vart? Kd? Öo? Gbg? Någon annanstans? Hmm. Vem vet? Jag? Nä. Du?

Tränade i söndags - som vanligt på söndagar - men denna gång inte bara body balance, utan även core boll, och det kändes vill jag lova. =D Haha. I måndags blev det body jam...och det blir det idag också. Och body balance också. Nästa vecka drar allt på Kulturskolan igång igen! Det är det bästa med hösten. Att alla träningar börjar igen! Men vet inte om jag kan, hinner, vill, orkar gå kvar på allt. Men vad ska jag sluta med då? Drill? Not a chans. Jazz? Skulle inte tro det va. Street? Noooo. FAME? Nä. Modern? Absolutly not. Hmm. We'll see.

Ikväll får vi se vilka som åker ut från So you think you can dance denna vecka =) Svårt...själv kunde jag inte välja ut de tre sämsta paren igår. Hittade bara två.

I morron får jag besök av kusin J och lilla M. =) Så skoj så!

Nä, nu är det frukost time! Kul att höra från dig igår K - tänk att man kan prata fast du är på andra sidan världen.

Undrar hur det skulle kännas att få ett 'Mary Murphy skrik'...det ska jag tänka på när jag äter. Vad tänker du på?  

Kommentarer
Postat av: Gbg:aren

Jajamän, jag tänker på den där rödhåriga gulliga killen som var sjuk när vi skulle till Wickan och intervjua honom! =)
Jepp, jag vet var du ska läsa din termin! I Gbg naturligtvis!!!!!
Vad är ett 'Mary Murphy skrik'? Puss

2007-08-22 @ 21:00:36
URL: http://missmountain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback