Kristinehamn

"Det blir aldrig som man tänkt sig..."

Ja, det heter ju så. Men blir det verkligen aldrig som man tänkt sig? Jag hoppas att det kan bli det. Eller kanske bättre än man tänker sig?
Nån gång borde det ju kunna bli ungefär som man tänkt sig iallafall. Saken är bara den...jag vet inte vad jag tänker mig. Så bättre än det borde det ju kunna bli.

Kan vi få till dansföreställningen så som vi tänker nu...då...då blir det bra! =) Det gäller bara att vi orkar!

Sitter här och läser Kajsas resedagbok. Så kul att läsa vad som händer..! I morron ska jag till Kristinehamn, kolla in Annas lägenhet. Ska bli skoj! Händer annars i helgen? Nja..inget. Plugga lite..o så lite VM =) Kanske lite träning också. Vore gött. That's it.

Vill göra om något...en Extreme Home Makeover eller nåt. Eller det räcker med något mindre...Men något iallfall. IKEA har förrästen öppnat i Karlstad...en tripp dit skulle inte itta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback