Bläffbok

Som tidigare nämnt så är det ju på måndag allt börjar igen. Universitetet och studier...
Lånade en bok igår som jag måste ha till kursen. Tänkte att det kunde va lika bra att börja kolla lite i den efersom den är på engelska. Det jag inte visste då var att boken var på 869 sidor. På ENGELSKA! Det är nog den hemskaste bok jag sett. Jag är rädd för den. Det är stor, ful, tjock och jag fattar inte vad den säger. Bläffbok!

Har inte rört boken idag. Haft roligare saker för mig. Haft Öo-besök. Kusin J och lilla M. Alltid lika trevligt och roligt. =D Sen så åkte jag till Kulturskolan. Dansade lite med E och M. Försökte få lite inspiration till drillen. Det fick jag...men inte till den dans som det var tänkt. Så nu måste vi göra en till. Är du på M? Om inte, så tvingar jag dig. Ser det framför mig. Kommer bli så bra. Om det går att genomföra i praktiken vill säga. Det är ju en annan femma! Det blir nog en mer uppvisningsdrill - modern - isåfall...inte så mycket tävlingsdrill. Skulle jag tro iallafall.

På lördag blir det  N och gänget. Ska bli så kul o träffas. För länge sen. En hel jättelång sommar. Fast egentligen tycker jag att sommaren har varit ganska kort...men inte när det gäller dansen. Kanske iofs kan bero på att jag inte kunde dansa de sista månaderna. Men nu kan jag börjar lite smått igen. Känns forfarande...men inte på långa vägar så tokigt mycket som förut.

Men...Öo? Det tål att tänkas på. Knas att det ska vara samma dag. Kanske funkar både och!? Kruxet är bara HUR?

Hmm...i morron ska jag o M drilla. Hoppas det blir bra o att vi kommer någonstans i vårt kreativa skapande! Haha.

Och jag säger bara en sak...Bläffbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback