Chumbawamba

I fredags var jag hos Sara i Karlstad, skoj skoj! Jag, Sara, Marie, Emma och Malin hade tjejmiddag. Kollade på kort från det bröllop som Marie var på i USA. Oj oj oj. ;)
Åt lax, bakad potatis...å så ananas o vindruvor, o chips o godis ;) Lyssna på musik och snacka skit. Mycket trevlig kväll!



Josefin fyller 20 år idag! Ida fyllde 20 år i fredags!
Och igår var det party!

Det började med Bowling, Jag, Jossan, Ida, Johan och Simon. Första serien gick inte så bra...kom trea på 93p. Men sen...haha...andra serien vann jag på 140p. Men...i totalen vann Simon över mig med 5 ynka små poäng. Men men...kvällens högsta poäng var 140 och det var mina! Stolt.

Senare så blev det middag, på Restaurant Brilliant. God mat, bra sällskap, mindre bra servitör. "Hej Fasanstigen". 

Trevligt hos Simon...presentöppnande för Jossan och Ida
Simon och Johan zappade mellan olika fotbollsmatcher...hmm. Simon...jag har din strumpa, du har visst min ;) Tyckte du att min strumpa var så fin att du ville behålla den? - Vit med gröna stjärnor.

Jag och Ida hittade en gamal Absolute dance-skiva från 1997. Så det blev Daze och Chumbawamba ;) Flashbacks till Minirox

Det var inte bara i bowling jag segrade...vann "Deal or no deal" också. Vi chansade på ett varsitt nummer (väska) och den med högst belopp i vann. Jag vann 1 000 000:-, Ida kom 2a på 400 000:- tror jag...och stackars Jossan kom sist på 20:-  

Sen på kvällen bidde det statt ;) 

GRATTIS TJEJER, nu är ni också vuxna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback